بایدن: قبول دارم در مناظره با ترامپ شکست خوردم هشدار دادستان کل کشور نسبت به اظهارات بی‌مبنا درباره فرایند و نتایج انتخابات محمد مخبر و رییس جمهور چین دیدار کردند اطلاعیه شماره ۷ ستاد انتخابات کشور | تصویر برداری از آرا ممنوع است تاکید وزیر خارجه هند بر اهمیت مبارزه با تروریسم برای کشورهای عضو شانگهای شهباز شریف در شانگهای: خطرات تروریستی از افغانستان نگرانی جدی ما است مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سبزوار معارفه شد (۱۴ تیر) اطلاعیه شماره ۶ ستاد انتخابات کشور | کارت نمایندگان نامزد‌ها برای حضور در شعب اخذ رای فردا (۱۵ تیر) هم معتبر است جدیدترین نظرسنجی ایسپا در مرحله دوم ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ منتشر شد کسب رتبه چهارم خراسان‌رضوی در میزان مشارکت در انتخابات| شائبه دخالت هیئت اجرایی در انتخابات را قاطعانه رد می‌کنم + فیلم آیت‌الله علم الهدی: استمراردهنده خدمات شهید رئیسی، نامزد اصلح است + فیلم سرلشکر موسوی: مشارکت است که می‌تواند اقتدار ایران را در جهان ارتقا دهد فردای انتخابات یا فردای قیامت رهبران روسیه و چین بر اهمیت نقش سازمان همکاری شانگهای در جهان تاکید کردند در حاشیه اجلاس شانگهای، محمد مخبر با پوتین دیدار کرد + فیلم ایجاد ۱۷۰ هزار اشتغال خالص در استان، دستاورد دولت سیزدهم | ۱۰ درصد آمار مشارکت در انتخابات اخیر، از خراسان‌رضوی بود از هر ۱۰ تَن در غزه، ۹ تن دست‌کم یک‌بار آواره شده‌اند حماس در طرح پیشنهادی رژیم اشغالگر برای آتش‌بس در غزه تغییرات ایجاد کرد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

ماجرای حادثه روستای دانیال سلمان‌شهر چیست؟| از پیگیری در نشست سران قوا تا دستور قالیباف به کمیسیون امنیت ملی

  • کد خبر: ۱۵۹۰۶۴
  • ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹
ماجرای حادثه روستای دانیال سلمان‌شهر چیست؟| از پیگیری در نشست سران قوا تا دستور قالیباف به کمیسیون امنیت ملی
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده رامسر و سلمان شهر، عنوان کرد: موضوع ماجرای تلخ کشته شدن دو تن از اهالی روستای دانیال سلمان شهر روز گذشته در جلسه سران مطرح و رئیس قوه قضائیه به این موضوع ورود کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدشمس‌الدین حسینی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۷ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری عنوان کرد: دیروز در واقعه تلخ و تاسف بار در روستای دانیال بخش سلمان شهر شهرستان عباس آباد، در پی سماجت فرد یا افرادی برای تصاحب اراضی مردم به بهانه وقف، مبتنی بر وقفنامه‌ای مجهول، ۲ نفر کشته و تعدادی از اهالی روستا زخمی شدند.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس با بیان اینکه ریشه مشکل در نابسامانی امور وقف در کشور و سردرگمی محاکم در صدور آراء ضد و نقیض است، افزود: نتیجه آن نیز کشته شدن مردم می‌شود و ما این امر را بار‌ها به بالاترین سطوح کشور اعلام و متذکر شده ایم. آنچه دیروز رخ داد قابل پیش بینی و قابل پیشگیری بود.

وی خطاب به رئیس مجلس با بیان اینکه این حادثه دردآور است به مردم اهالی اصیل دانیال و سلمان شهر به ویژه خانواده‌های داغدار تسلیت گفت و یادآور شد: دیروز و امروز از وزیر کشور گرفته تا دیگر مقامات ملی و استانی و رئیس کمیسیون امنیت ملی صحبت کردند و از آن‌ها خواستار رسیدگی به این واقعه اسفناک شدند.

حسینی تصریح کرد: نیروی انتظامی، دادستانی و اوقاف باید نسبت به کشته شدن دو روستایی بی گناه پاسخگو باشند و موضوع را پیگیری کنند و همچنین از تجربه‌های گذشته درس بگیرند و اطلاع رسانی در این خصوص دقیق، صحیح و صادقانه باشد، آنچه که مخابره می‌شود اطلاع رسانی صحیحی نیست.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خطاب به رئیس مجلس، گفت: کمیسیون امنیت ملی پیرو تلاش‌های دیروز رئیس و نایب رئیس کمیسیون به این موضوع ورود کنند تا مبادا تعصبات دستگاهی مانع از این شود که حقیقت کتمان شود.

وی افزود: بار دیگر ضمن تسلیت به اهالی اصیل دانیال و خانواده‌های متوفی از مردم شریف به دلیل این سوءتدبیر جانکاه عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم زبان مسئولیت پذیر و عذرخواه مسئولان نیز باز شود.

 محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر ضمن تسلیت بابت حادثه تلخ روستای دانیال سلمان شهر، گفت: این نکته را عرض می‌کنم که روز گذشته در جلسه سران، ریاست قوه قضائیه در جریان موضوع بودند و پیگیر هستند و شخصا مسئله را در این جلسه مطرح کردم، مردم عزیز نیز مطمئن باشند که ایشان به طور ویژه این موضوع را پیگیری می‌کنند.

رئیس مجلس ادامه داد: کمیسیون امنیت ملی نیز این موضوع را پیگیری کند تا انشاءالله رسیدگی جدی و دقیقی در این حادثه تلخ صورت گیرد. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->